/ ACASA / DIRECTIA CONTENCIOS, REGISTRATURA SI LOGISTICA / Serviciul Logistic
Serviciul Logistic se află în structura Direcției Contencios, Registratură și Logistică, se subordonează Directorului Executiv, este condus de un Șef Serviciu (funcție publică) și are următoarele atribuții:
- identifică direcţiile prioritare pentru dotarea formaţiunilor operative cu mijloace tehnice, planifică şi monitorizează realizarea obiectivelor stabilite, urmărind utilizarea eficientă a fondurilor financiare alocate prin buget;
- organizează,asigură baza materială necesară şi urmăreşte exploatarea corespunzătoare a autospecialelor, armamentului din dotarea instituției, organizează activitatea de reparaţii şi întreţinere a acestora în scopul prevenirii degradărilor premature;
- evaluează oportunităţile de dezvoltare, asigură şi întreţine spaţiile necesare bunei desfăşurări a activităţii, se ocupă de dotarea acestora cu aparatură şi mobilier;
- fundamentează şi elaborează programe logistice anuale şi multianuale la nivelul de activitate al tuturor compartimentelor;
- răspunde de gestionarea stocului și utilizarea armamentului și muniției, din dotarea instituției și, se asigură de respectarea prevederilor legale privind regimul armelor și munițiilor;
- organizează scoaterea din functiune, casarea, transferul și valorificarea bunurilor disponibilizate, cu respectarea prevederilor legale;
- asigură întreținerea și menținerea curățeniei în imobilele care aparțin instituției;
- răspunde de întreținerea instalațiilor imobilului, precum și a mobilierului din dotarea acestuia;
- asigură întreținerea echipamentelor destinate personalului de ordine publică pentru buna desfășurare a activității;
- exploatează în condiții optime baza materială necesară desfășurării activității de mentenanță;
- asigură buna executare a lucrărilor de întreținere, de utilizare rațională a materialelor consumabile și evidența bunurilor mobile și imobile, instalațiilor aferente mijloacelor fixe, obiectelor de inventar de mică valoare sau scurtă durată și materialelor din dotarea instituției;
- ia măsuri pentru gospodărirea rațională a energiei electrice, combustibililor, apei, rechizitelor și a altor obiecte de inventar;
- propune reparațiile privind mobilierul, instalațiile aferente și celelalte mijloace fixe și obiecte de inventar aflate în administrarea instituției, urmărește realizarea lucrărilor respectivă și participă la recepționarea acestora;
- aigură exploatarea în condiții optime a aparatelor de copiat, a instalațiilor de aer condiționat, a centralelor și aparatelor telefonice fixe și mobile;
- face propuneri pentru efectuarea reparațiilor curente sau capitale a imobilelor din patrimoniul instituției;
- asigură dotarea cu mijloace tehnice de prevenire și stingere a incendiilor la sediul instituției și la clădirile din administrarea acesteia;
- efectuează inventarierea patrimonului instituției conform legislației în vigoare;
- fundamentează propuneri pentru proiectele programelor de asigurare a instituției cu mijloace de mobilitate și gestionează evidența statistică a tuturor mijloacelor de resort aflate în dotare;
- organizează în mod unitar evidența de cadastru pentru toate imobilele aflate în proprietatea instituției;
- asigură păstrarea și conservarea patrimonului imobiliar al instituției, prin menținerea durabilității, funcționalității și siguranței în exploatarea contrucțiilor;
- menține relația cu furnizorii de servicii, bunuri și utilități curente;
- asigură pentru sediul instituției întreținerea spațiilor verzi și a căilor de acces;