/ ACASA / DISPECERAT OPERATIV INTEGRAT / Biroul Informatică, Prelucrare Date, Verificări comunicaţii
Biroul Informatică, Prelucrare Date, Verificări Comunicaţii se află în subordinea Serviciului Dispecerat Operativ Integrat şi are următoarele atribuţii:
- pe baza datelor primite de la structurile operative ale Poliţiei Locale, săptămânal, în fiecare zi de luni, întocmeşte informarea operativă, pe care o prezintă directorului general al Poliţiei Locale;
- lunar sau ori de câte ori solicită Primarul General, Consiliul General sau Directorul General al Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti, întocmeste statistici, analize, situaţii tematice sau alte documente, avizate în prealabil de către Şeful Serviciului Dispecerat Operativ Integrat, care se referă la activitatea şi performanţele personalului instituţiei;
- organizează arhivarea electronică a rapoartelor privind activităţile săptămânale desfăşurate de structurile operative ale Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti;
- în baza bilanţurilor tuturor structurilor din instituţie, întocmeşte proiectul bilanţului anual al activităţii Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti;
- în cazul unor manifestări de amploare, de importanţă locală sau naţională sau ori de câte ori este necesar, întocmeşte, în baza solicitărilor aprobate de Primarul General, planurile de măsuri privind participarea efectivelor Poliţiei Locale, în vederea creerii unui cadru unitar şi coerent de acţiune între structurile instituţiei;
- în baza rapoartelor structurilor din instituţie participante la misiuni de ordine publică, întocmeşte raportul final privind modul de realizare a misiunii, care se înaintează, spre aprobare, Directorului General al Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti sau, după caz, Primarului General;
- prezintă, în şedinţele de lucru ale Directorului General al Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti sinteze ale activităţilor şi propune măsuri pentru executarea la parametrii optimi a tuturor misiunilor conform obiectivului general şi obiectivelor specifice ale instituţiei;
- participă la redactarea de norme interne sau reglementări punctuale privind ordinea publică, transportul de persoane şi valori şi pentru paza obiectivelor;
- participă la redactarea protocoalelor de cooperare/colaborare interinstituţională;
- asigură funcţia de proiectare/prognoză, planificare a acţiunilor, activităţilor şi misiunilor structurilor din componenţa Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti;
- participă la elaborarea planurilor anuale de activitati, în baza planurilor comunicate de structurile institutiei;
- întocmeşte, împreună cu structurile implicate, situaţii periodice privind stadiul realizării obiectivelor anuale;
- asigură informarea cetăţenilor cu privire la rezolvarea oportună şi la timp a cererilor, reclamaţiilor, petiţiilor sau scrisorilor adresate instituţiei;
- urmăreşte uniformizarea şi standardizarea planurilor de măsuri pentru participarea la misiuni care să asigure o activitate coerentă, unitară şi eficientă a structurilor participante;
- execută la nivelul propriu controlul intern, prin şeful de birou;
- îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de lege sau îndeplineşte ordinele stabilite de Directorul General sau de către Şeful de serviciu;
- completează şi ţine la zi Registrul acţiunilor şi verifică modul de întocmire al acestuia la nivelul compartimentelor operative;
- organizează sistemul de alarmare a personalului în cazuri deosebite.